2014. június 27., péntek

kicsit így a fejem fölött csapkodnak most a hullámok... itt ülök a hortenziák mellett, így utólag nem is értem hogy vállaltam ezt be, mert csak reménykedni tudok, hogy minden rendben lesz velük... holnap esküvő, kedden esküvő, bé-vel jól összevesztünk tegnap reggel és a tetejébe még délután bejelentette, hogy elmegy egy vitorlás versenyre 4 napra... pont ebben a "csúcs" időszakomban... szóval akkor vihetem magammal almát dolgozni, ami mindkettőnknek szuper lesz, a keddet még gőzöm nincs hogyan oldom meg, mert nem nagyon van itthon senki, aki elhozná az oviból. közben fokozódnak a ház körüli dolgok is, tiszta izgalom az egész. mindez megtűzdelve csomó szuper kerti partival és találkozóval, mint pl. a tegnapi csajos a szertárban, amit mérhetetlenül élveztem! :D szóval nekem most nagyon jó, de elég stresszes is egyszerre - úgy érzem lesz mit kipihenni a nyaraláson...

bé-vel jégcsapok a levegőben, remek lesz, hogy pont így megy ma el... remélem ez is megoldódik majd valahogy, de épp csak időt nem látok erre, hiszen már elindult dolgozni, du. 3-ra meg lenn lesz már balatonon. ha csak nem az utazótáskája fölött beszéljük meg... király.

artúr majdnem kapott egy kistesót :) de aztán megállapodtunk, hogy az ilyen és hasonló szerelmeket elnapoljuk költözés utánra... még mindig csuriban van minden testrészem... elképesztő lenne, ha tényleg minden összejönne :) kéretik drukkolni.

na induljak már el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése