2014. július 22., kedd

izgalomban

én azt hiszem az, hogy mostanában szakaszosan írok, nem kifejezés. annyi örömet kiadok magamból a facebook mosolygók csoportjában... hogy szinte nem marad bennem a vágy, hogy ismételjek. ugyanakkor az nem is ismétlés lenne, hiszen úgyis csak itt eresztem bővebb lére a dolgokat... :)

szóval most bonyolítottam le szaz telefont a ház ügyében. ami egyébként teljes egészében átláthatatlan számomra. oké, jártam iskolá(k)ba, tehát nem mondom azt, hogy nem értem kb. mi újság, de nekem szent véleményem, hogy mindenki maradjon annál, amihez ért. márpedig én nem vagyok se ügyvéd, se bankos - és ami azt illeti, nem is akarok az lenni :) az ügyvédnek azért fizet az ember, hogy megoldja és én erre is vágyom: oldják meg a jogi részét és menjenek a dolgok a maguk útján - ennyi. a múltkori kb. kétórás megbeszélést is rezzenéstelenül ültük végig bé-vel, ill. max. visszafojtott röhögőgörccsel... na igen, ezért a házért bizonyos szempontból meg kell dolgozni, nem egy egyszerű adás-vételi szerződés és kész. valószínűleg százból egy pár lenne, akit ez nem zavar. na mi vagyunk ezek :)

mondjuk a helyzet finoman szólva is izgalmas. mert a munka zajlik tovább, közben ugyebár össze kéne csomagolni a komplett házat és költözni... az ügyvédnő a legutóbbi megbeszélésen mondta azért, hogy valószínűleg nem augusztus végén fogunk költözni... mondtuk neki mosolyogva: 'de, ez biztos... mert a saját adás-vételi szerződésünk alapján költöznünk KELL... a kérdés max. annyi, hogy HOVÁ" :))))) igen, még ezen is nevettünk. egy hónap van minderre, de bé szavaival élve: "megoldjuk" :)))))

na mindegy, szerintem ma este is okosabbak leszünk, mert mára is elő van irányozva egy újabb találkozó... ugyanakkor az is lehet, hogy nem leszünk okosabbak, mert az ügy eléggé bonyolult - de ez a legkevesebb. az ember kitűz egy célt, vannak álmai, szinte látja ezeket maga előtt: és ezeket el kell érni. az nem baj, ha ez picit bonyolultabb. na és? a lényeg a lehetőség, amit kaptál. azt kell megragadni és nyígás helyett jó erősen kapaszkodni belé - mert a probléma megoldható és akkor mi egészen testközelbe kerülünk egy olyan képhez, amit nem gondoltunk volna, hogy valaha meg tudunk ugrani... legalábbis nem most. szóval hajrá. és mi meg majd közben "megoldjuk" :))))

alma egyébként anyunál a héten. és elképesztően hiányzik. de nagyon nagyon. igyekszem előre dolgozni a jövő hétre, de ez nem kristálytiszta... így tudom, hogy akkor fogom az oroszlánrészét csinálni, amikor megint láb alatt lesz... de imádom, amikor láb alatt van :D kis drágaságom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése