2014. március 3., hétfő

kicsit

kicsit zavarba ejt az önjelölt tudomány. én értem, hogy nehéz kimondani, ha nem értünk valamihez, és a garast verni kell erősen a fogunkhoz, még erősebben, hadd törjön valamelyik. de akkor meg minek mégis odavetni közben csendben a kérdést valakinek, amikor nem a véleményére vagyunk valójában kíváncsiak, hanem megerősítést várunk a saját elképzelésünket illetően és ha az mégsem úgy van, akkor kellemetlen a helyzet. ha nem kérdeznek, én nem szólok. ha kérdeznek, akkor szólok. őszintén. egyikkel ez a baj, másikkal az a baj. és én még nem jöttem rá, hogy az hogyan lehet, hogy a végén mégis én érzem magam hülyén. ezen a hétvégén is csak lestem, mert az utólagos tűzoltás nem az én műfajom - rendelkezésre álltam végig. de nem kérdeztek. utólag mégis mit mondjak?

egyre inkább azt érzem, hogy mivel az igazi vélemény keveseket érdekel, én olyankor vagyok már boldog, amikor NEM kérdeznek. mert én természetemnél fogva alkalmatlan vagyok vélemény erősítésre és udvarias felszínes hazudozásra, netán benyalásra. ha valami tetszik, akkor tudok udvarolni, ha valami nem tetszik, akkor megmondom. ennyire egyszerű.

kint szürkeség lóg az égen, benn pedig nincs még elegendő fény, teszek egy kört és felkapcsolok párat, hogy ellensúlyozzam a kinti egyhangúságot. reggeliznem kellene, utána kávét inni és mindeközben igyekezni nem elveszíteni a reményt olyan dolgokkal kapcsolatban, amelyeket néha azt gondolom befolyásolhatok, majd hirtelen mégis úgy érzem, hogy rajtam kívül állnak, én maximum az első sorból figyelhetem az események alakulását. és mindeközben feladni semmit nem szabad. na erre varrjunk gombot.

az élet azért elgondolkodtat erősen. ez, ahogy alma végignyígta a délelőttöt, hogy de neki is vegyünk gyűrűt, makd a buliban gabika elővett egy kis dobozt ajándékba almának és mi volt benne? gyűrűk... ezek nem véletlenek. mondani akarnak valamit. valami olyasmit, hogy ha türelmesen kivárod, az élet megadja neked azt, amit szeretnél, ami rád vár... de csak azt, ami a TIÉD. és ki vagy te, hogy tudd előre, mi a tiéd és mi nem?

vannak dolgok, amelyeket nagyon szeretnék, amelyekre nagyon vágyom. bé azt mondta tegnap éjjel: "vonzzad be..." - de eddig még nem vonzottam be. lehet, hogy egyszerűen csak nem volt még itt az ideje? ki tudja. meglátjuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése