2014. szeptember 3., szerda

morgós

ma szar napom van. valószínűleg javarészt azért, mert már reggel elhittem, hogy szar napom van. hiszem, hogy a dolgok nagyobb részben azon múlnak, hogy milyen a hozzáállásunk. így ennek a napnak a kimenete egyértelmű volt.
épp próbálom átprogramozni magam - egyelőre kevés sikerrel, mert ma valahogy mindenért morgok, minden zavar, semmit nem találok, mindent elejtek... és úgy összességében tök szívesen venném, ha senki nem szólna hozzám.
mindenesetre megpróbálom sminkkel eltűnteni az összeráncolt homlokomat. egyébként meg valaki jöjjön ide és tegyen rendet.

ma spontán vettem egy csoda édes farmerruhát almának. előre látom, hogy ő kevésbé lesz lelkes, de majd meggyőzöm. az én őrületem legalább ártalmatlan.

ma úgy gondoltam, hogy mivel nem találok pár cipőt, egyszerűen elmegyek és veszek magamnak két újat. az milyen már, hogy még ez sem jött össze? nekem? egy cipőboltban??? üres kézzel jöttem ki három helyről is?

mondom én, hogy ez nem igazán az én napom... megpróbálom megcsinálni a körömlakkomat mondjuk. hátha az sikerül. (bár ez lassan varázslat lesz...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése