2015. szeptember 18., péntek

végrevalaháravégre

na elmondom mi van. SEMMI :D
konkréten mit csinálok ma... SEMMIT!
mert végrevégrevégre van egy szabad csütörtök-péntek-szombat-vasárnapom, éljeeeeen! ez határozottan megörökítendő. ugyan rácsodálkoztam már a jövő heti esküvőre, hogy kicsi ugyan, de eléggé bonyolult lesz a dekor... de sebaj. majd megoldjuk. hangsúly azon, hogy MAJD :D

szóval az imént ujjongtam egyet a hűtő előtt, mert ugyan olaj nincs itthon a főzéshez (mondjuk nem is főzök, nyihha :)))), de találtam egy jegeskávét és azt kívánom ilyen szuper legyen az egész napom amilyen ez a felismerés volt - instant mosoly :)

egyébként hálóingben fetrengek a fotelben, nincs nálam ragasztópisztoly, nincs tele virággal a veranda, nem megyek sehová időre, max. délután az iskolába almáért. hétvégén két buli is lesz és ZÉRÓ esküvőm. nekem most nagyon jó, shallala :D

szóval szépen beteszem a maradék mosást, rendet rakok, kicsit kitakarítok és akkor a környezetem is átveszi végre a jókedvemet. nem járok bokáig a levágott szalagokban, a növények szárában és nincsenek előkészített, felhalmozott dobozok semelyik sarokban sem. milyen hülye apróságok tudják feldobni az embert :))

még tíz perc heverészést (HEVERÉSZÉS!!!!!!) szavaztam meg magamnak, aztán start. éééééés elmegyek moziba is délután :)))))) (igen egyedül, mert én úgy is imádok járni.) és lehet, hogy kiolvasok egy újságot is, vagy elkezdek egy könyvet. (nem, azt nem merem, mert akkor itt ragadok és semmi nem lesz ma :))

összeszorított mindennel várom a jövő hetet... hogy hoz-e nekünk jó híreket és haladást... úr isten, de várom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése