2014. november 25., kedd

semmikülönös

ma sikítani van kedvem. lehet, hogy meg fog jönni :)
mindenesetre azért sikítok egyet gyorsan...
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHHHHHHH

az elmúlt hetek tanulsága az, hogy az emberek különbözőek, de alapvetően rémesek tudnak lenni. ezt emésztgetem itt magamban... és fura a hangulatom úgy amúgy is. látszólag persze remek. de valahol idebenn felőröl kicsit a bizonytalanság. ezt legyőzendő eldöntöttem, hogy mégis csak feldíszítem a lakást karácsonyra. úgyis tehetetlenek vagyunk addig, amíg nem lesznek hírek a papírokról. egyelőre úgy tűnik már itt karácsonyozunk, nem hiszem, hogy addig történne valami komoly. én mindenesetre megvettem a mappát és füzetet a lakás dolgaihoz, amit bé kért tőlem. és remélem ez jó omen és azért van itt mellettem a kanapén, mert hamarosan elkezdhetjük megtölteni :)

most csak ennyi. már megint mást kéne persze csinálnom éppen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése