2011. augusztus 26., péntek

így

néha vannak dolgok, amelyek olyan evidensek, hogy amikor felmerül egy kérdés vagy probléma, akkor nem is gondolunk rájuk.

a minap nem találtam egy kabátot. már a fél lakást feltúrtam, amikor végül csak megnéztem... a helyén. persze, hogy ott volt. de miért nem ott kezdtem vajon?

épp nézek egy filmet. és egyetlen másodperc alatt megfejtettem valamit egy jelenetet látva. csak úgy beugrott. az evidens. hogy miért zavarja bé-t valójában egy valami (nem jó szó, hogy zavarja, de most nem tudom másképp kifejezni)... és mennyire, de mennyire egyszerű a megoldás, mennyire könnyű lenne ezt megoldani - illetve nem is "megoldani", ez is hülye szó ezesetben, inkább csak tenni valamit, egy apróságot...  hát igen.

az apróságok.
az evidens.
a lényeg.

így lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése