2011. augusztus 31., szerda

fáradt morzsák

az úgy van néha, hogy az ember tudja, hogy rosszat tesz, de mégis teszi közben. és megint és újra. mert az észérvek nem hatnak eléggé vagy mert mittomén miért, mert ilyen az emberi természet és hasonló blődségek.

***

nemsokára lefekszem. ma nem kell szigor és következetesség. almát kihozom magam mellé és összebújok vele a nagy ágyon. love.

***

asszem megvan az ajándék. ismét ugyanaz a helyzet: nem baj ha nem eszünk utána pár hétig. megéri az öröm, amit okozni fog.

***

elszoktam a sétálástól, lusta autóssá váltam az elmúlt években. a mai nap szerintem több km-t gyalogoltam és remek volt, annyira élveztem, hogy magam is meglepődtem. találtam a rakparton ingyen-helyet egész napra és nosza, már mehettem is. fáradt vagyok.

***

a holnapi nap nem tudom hogy legyen. bemegyek a vízművekhez, fizetek, mert mégsem engedhetjük, hogy kikapcsolják a vizet és aztán feljelentjük őket. hétfőn ügyvéd. szerinted mennyi kedvem van ehhez? gyerekkel. jó lesz.

***

megfejtettem: szarul osztom be az időmet. változtatni kell. muszáj... sok mindenen. (túl álmos vagyok kifejteni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése