2011. augusztus 26., péntek

most

úgy gondoltam, hogy alma aludjon csak el a kocsiban hazafelé, hiszen itthon úgysem tud pihenni a fenti felújítástól. és ez így is volt, már a nulláson horpasztott mögöttem, a nap sem rá sütött, minden tökéletes volt. igen ám, csak haza nem jöhettem volna, mert a kertbe nem tudok beállni, árnyék meg sehol - ezért szépen felkúsztam a fenyvesbe, ahol tényleg nagyon árnyas utcák vannak. nem tudatosan fordultam be ebbe az utcába, csak emlékeztem rá, hogy az egyik "ha nem számítana a pénz, te melyik házat vennéd meg" túránkon itt megnéztünk egy telket, ami tökéletes lehetne, csak olyan ára van, hogy mire arra bármit építene az ember, egy másik társadalmi osztályban találná magát. szóval megálltam a kanyarban egy nagy fa árnyékában, lehúztam az ablakokat, pont keresztül ment a szellő az autón, mert a fák ilyen helyeken mindig susognak, esküszöm még szélcsendben is, leállítottam a motort, a zenét meghagytam és elővettem a nők lapját, amíg alma aludt...

vannak olyan dolgok, amelyek semmiségek, mégis megmaradnak. mint az ilyen lopott órák, amikor a gyerek édesen alszik mögötted, teljes nyugalomban olvasol egy jó cikket, megy a kedvenc cédéd és senki, semmi nem zavar meg, mert nincsen se ember, se tévé, se számítógép, ami elvonná a figyelmed... egy idő után letettem az újságot és csak nézelődtem. pont arra a telekre láttam rá, amit néztünk. van egyfajta hangulata... hmmm... tudod, amikor már az utcán állva otthon érzed magad. pénz nincs, álmodozni lehet. mert valóra válik ezért is mondják, hogy merni kell nagyot álmodni. vagy valami ilyesmi.

kicsit később, amikor mentünk hazafelé (alma NEM SÍRVA ÉBREDT, ez azért lenyűgöző és lehetne egy jel is akár :o) akkor diósd új parcellázású részén vezetett át az utunk. csodaszép házak épülnek (lám milyen szarul megy mindenkinek :o) de nincs egy szál fa sem, mint az új parcellázású részeken általában. más. de én szeretem a szép homlokzatokat, így jól megnéztük ezeket is. csak úgy.

mert nem siettünk, mert jó volt csak úgy menni lehúzott ablakokkal légkondi helyett...
láv diósd. boldog szülinapot mamika :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése