2013. június 29., szombat

szombat esti gyors

amikor épp nagyon örülsz, akkor véletlenül se tedd, hiszen azonnal az orrod alá dörgölik, hogy nem tart örökké. de szeretném megkérdezni, hogy ugyanezen az alapon ér azt feltételezni, hogy a rossz dolgok is véget érnek egyszer? nem csak azért, mert megérdemlem, hanem csak úgy. de tényleg.

szem becsuk, takarót a fejre húz, számol. tízig. megint. most nem olyan könnyű. de muszáj.

ps. kábé egy óráig érintett ez az fb topicos dolog, ahol az illető hölgy, aki hirdeti a szeretetet és a pozitív szemléletet egészen ellentétesen viselkedett mindezzel (ez már eleve nem jön be), majd miután kétszer személyeskedett is, amire meg végképp nem volt oka, főleg a saját tagjaival (legfőbbképp velem, aki csak megkérdeztem, hogy ezmostittmicsoda) úgy éreztem hirtelen, hogy nekem itt nincs keresnivalóm már. megsértett, megsértődtem és csalódtam. az eredeti elképzeléssel ellentétes viselkedésben.

így létrehoztam a sajátomat. és már majdnem mindenki ott van, akit szerettem volna :) ez mondjuk jó. élvezem. szeretem.

egyébként meg: több diplomám van, de csendben megsúgom, még káromkodni is szoktam. mert hogy f.szom a kultúrsznobizmusba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése