2013. szeptember 13., péntek

apróság

egy apró probléma... szétesik a fejem úgy fáj és majd' elalszom, mert ettem. (a kávé ellenére. arra úgy tűnik immunis vagyok :))))

megjött a next szállítmányom... szerintem minden ember talál magának VALAMIT az életben, ami ennyire lenyűgözi. én vállalom, hogy nekem ez az. egyszerűen megzavarodom az ennyire jól kitalált, ennyire édes gyerekruháktól. minden egyes részletük csodás és percekig tudom vizsgálgatni... tiszta ciki, komolyan :) de nem, nem ciki. normális. kinek ez, kinek az. nem csoda, hogy ennyi cég utánozza. vagy legalábbis megpróbálja. de ilyen jól felépített márkát rég láttam. minden évszakban olyan színekkel és mintákkal rukkol elő, hogy MINDENT meg akarsz hozzá venni, rémes :))))) és ha anyagilag megtehetjük, én tényleg szeretnék is. nem voltam sosem márkaőrült, de a minőséget imádom. a napokban került a kezembe egy adag használt gyerekruha valakitől... ég és föld.

najó, akkor most szépen összekészítek mindent holnapra... amikor ott áll előttem tornyokban a sok doboz, amit viszek a gátra... szeretem azt a pillanatot. mert olyankor kicsit lenyugszom, hogy akkor ez is egyben van. majd valahogy lesz holnap. délután, este pedig szépen szétvagdosom a gallyakat és bontogatom a pompomokat... nyugiban. "mindenrendbenlesz" mantra.

thank god for ASPIRIN.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése