2013. szeptember 17., kedd

na

jól megfáztunk és megjött. ismét fenn vagyok hajnalban, mert alvás helyett agyalok az esküvőkön. nem tudom van-e még valami, amivel tetézni tudnám ezt a hetet. de szépen meglesz ez is valahogy...

tegnap az az abszurd helyzet állt elő, hogy már hívtam valakit, aki kicsit segítene nekem mindeközben rendbe rakni a lakást és miközben ő tett-vett, én megállás nélkül centiztem, rendeltem, számoltam, terveztem háromfelé - így végül ő állt meg előttem és mondta azt, hogy ő ezt nem bírná csinálni. hmmm. roppant édes egyébként és nagyon boldog vagyok most vele - no meg azzal, hogy a tisztaság ismét kilépett a félhomályból :)

bé - totál betegen - itt horkol lenn a kanapén. úgy látszik lejött felpolcolni a fejét, mert nem kapott levegőt... neki is isteni éjszakája lehetett. megyek és lezuhanyzom... aztán bepattanok az autóba és elmegyek 5 helyre, majd minden szalvétát és ültetőt megcsinálok ma estig. rájöttem, hogy ezt csak így lehet... konkrét célokat kitűzve minden napra és egyszer csak kész lesz minden... (remélhetőleg :)))

aztán jöhet a tegnap esti program: elalvás a kanapén. bé szerint egyszerre horkoltam és nyögtem és ez cuki volt. szerintem a horkolás valami mélypontot jelez nálam, de sebaj :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése