2013. szeptember 4., szerda

nyí

szétvet az ideg. és ezt most nem is kívánom kifejteni. most valahogy estére sem higgadtam le, mert itt ülök egyedül és pánikhangulat lett rajtam urrá, ahogy az előttem álló tennivalókra gondolok... azt sem tudom mikor és hogyan. szeretném, ha kevésbé pánikolna a menyasszony egyébként, mert neki nincs rá oka - ellenben nekem annál inkább szerintem.na ilyenkor kell lehiggadni, tudom... bé tegnap számonkérte, hogy mit csináltam aznap. ma leírtam neki, így kiderült, hogy 8 különböző helyen jártam + rámolás, főzés, 4 adag mosás, gyerekért el oviba. tehát MOST ültem le a szombati dolgokat intézni. szerinted?
de legalább bevásároltunk almával a candy bar-ba... azt nemtom mit gondolt rólunk a nő, hogy ennyi cukorkát és édességet veszünk, de sebaj :))) legalább ezek is megvannak.

nnnna. akkor mély levegő, majd kifúj... hiszti befejez. majd lesz valahogy, mert mindig van. összeírom a virágokat holnapra és megcsinálom az ültetőket mondjuk... mittomén. aludni akarok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése