2014. január 8., szerda

összevissza

napi jó hír: két nap után először nem fáj a fejem.
(egyelőre.)

a másik, hogy főztem.

a harmadik nem tudom mi, mert ma nem ment a szelektálás.
rémes, hogy ehhez is ihlet kell. szóval nem haladok, így ez nem annyira illik most a jóhírek közé :)

*****************************

az élet egyik nagy igazsága az, hogy a pénz beszél. amennyi örömet tudsz vele okozni magadnak, ha jól és jóra használod fel, annál még nagyobb kárt képes okozni. és én ezt most nem fejtegetném tovább.

*****************************

falom a könyveket. tévé és számítógép nem érdekel, csak a betűk, történetek és életek, amelyek előttem kirajzolódnak. imádok olvasni. és milyen régen nem tettem. na de most... :)))

*****************************

a csoportom elindult egy irányba, amelyet nem értek. egészen pontosan értem én az eszemmel, hogy több ember "összezárva" egyszer csak befeszül, mert a személyiségek súrlódnak. csak a szívem nem érti, hogy bizonyos rosszabb indulatú dolgoknak nem tudom mi értelme van...
egy megoldást látok csak egyelőre: napi apró örömökkel továbbra is tartani magam ahhoz, ami a célja és bízni benne, hogy visszatalálnak. nem akarok csalódni.

*****************************

2014. vékony combokat szeretnék, égszínkék farmereket, fehér blúzokat - és a lehető legkevesebb rosszindulatot és bántást az életembe, annál több egészséggel karöltve. (ez legyen mindenkinek, akit szeretek.)

*****************************

költői kérdés: ha kiírnék magamból egyes dolgokat, akkor vajon ellapulnának kicsit? de jó lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése