2012. augusztus 28., kedd

morzsákba szedve

pénteken meglepetés buli... hát ilyet. nekem ez nem jött jókor, mert másnap 120 fős esküvő... de ugyanakkor mindig jókor jön ennyi szeretetet látni és átélni... 40 fok, reggel kilenc óta a gáton, lassan felkerülnek az esküvői albumból ellopott fényképek a falra - elvégre meglepetés 10. évfordulón élhetjük át újra az esküvőt - a pomponok a mennyezetre... napközben elkészülnek a szalvéták, a virágok... délután majdnem rosszul leszek a melegtől és a kevés avástól, de sebaj, olyan izgatott vagyok, mintha a saját esküvőm lenne. sok segítség, jóbarátok, jó hangulat, szeretem-felszolgálók, szeretem-hely...

8-kor jönnek. 30-40-en állunk az étterem mögött, lesben. megérkeznek, elindul a zene, a sétány is ledermed egy pillanatra, hát még i. bé elősétál az épület mögül mikrofonnal a kezében, énekli: "all you need is love..." - a vengédek között zenészek állnak fel és fújják, gitározzák, éneklik a saját részüket, mi pedig bé mögött lépdelve sorakozunk fel i-vel és g-vel szemben. i. sír. nem, inkább bőg. csak néz, hallgat, nem hiszi el. szegény még fel sem ocsúdhat, máris bevisszük, levesszük a fekete esti ruháját és kap fehér ruhát, új fülbevalót és még menyasszonyi csokrot is. a hátsó teraszon a férje és a "pap" várja, olyan szöveggel, amit a férje írt meg, hogy nehéz megállni a sírást. i. nem is tudja megállni. szerintem még mindig nem tért magához.

nekem az est fénypontja amikor vacsora után g. kiül egy bárszékre a mikrofon elé, elővesz egy kötetet és azt mondja, hogy tizenhat (???) éve az első randijukon i. ezt a verset szerette volna felolvasni, de ő megijedt, felszállt a villamosra és elment. és azóta érzi úgy, hogy ezzel tartozik... és felolvassa: "mikor bőröm a bőrödhöz ért..." - még nekem is végem van. hát még i-nek.

és buli. hajnali 3-ig. sok sok tánc :) ezer éve nem táncoltam...

el kell indulni. reggel 8-ra már a virágosnál kell lennem... 9-re már a petneházy-ban kéne díszíteni, a fürdőszoba tele napraforgókkal. mindössze két órát tudunk aludni. nem elég. de menni kell: bé balatonra két rendezvényre, én dekorálni...

40 fok, sok napraforgó, segítő kéz, rettenetesen barátságtalan pincérek. visszasírjuk a ponyvát a gáton. de csinálni kell. hogy szép legyen. szép lesz. nagyon nagyon. de iszonyúan fáradtak vagyunk.

itthon a kanapén elalszom este 9-kor. hajnali négyre indulok vissza leszedni...

három napja próbálok magamhoz térni a fáradtságból :)))))
de kösz, jól vagyok :))))))

************

ma ovi. van időm. megcsinálni dolgokat.
újszerű érzés így két hónap után.
tele vagyok energiával :)
(asszem.)

2 megjegyzés:

  1. jaj örülök, hogy visszatértél :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm! itt voltam - csak nyakig a munkában a gyerkőc mellett és úgy azért nehéz :)

    VálaszTörlés