2012. augusztus 30., csütörtök

röviden és nem velősen

napok óta heverem ki a hétvégét, tiszta gáz, komolyan.
még fél óra és lejár a mosógép, mehetek aludni... nagyon rámfér.
elfáradtam ma. nem úgy mint tegnap, amikor konkrétan ezer helyen voltam és sok dolgot intéztem... nem, másképp. valahogy lelkileg. két nem várt hosszú és tartalmas beszélgetés volt ma... és tényleg nagyon hosszú. és sok minden került felszínre. a-hoz fél órára indultam... du. 3-kor álltam fel, mert már tényleg MUSZÁJ volt elindulnom. hű. azán este i-vel... majdnem mint a "régi szép időkben".

aludni vágyom. sokat és mélyen.
mai áttörés:
1. képtelen vagyok összeszedetten írni, mert a gép bármelyik percben kikapcsolhat
2. a gyerek cumi nélkül alszik... életében először!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése