2012. augusztus 3., péntek

péntek reggel

érdekes, reggel nem nagyon szoktam írni... talán ez csak a szokásos összefüggés: nem vagyok egy reggeli ember, sokkal inkább éjszakai bagoly vagy mi. alma nyugiban ül egy rajzfilm előtt - én meg pislogok körbe. nem érzem az energiát, hogy nekiálljak a lakás kitakarításának, sokkal szívesebben próbálnék meg visszaaludni :)

éjjel egykor még a kertet locsoltam - hétvégi köszönet ajándékok készen. szalvéták sehol. táblák és ültetés sehol... remek kilátások. az hagyján, de jövő hét utáni hét... na az milyen lesz. hát most megmondom őszintén, én általában átlátom a dolgokat és biztos vagyok benne, hogy a következő pár hét is lesz valahogy - épp csak nem tudom hogyan. van két kezem, ennél többet akkor sem tudok felmutatni, ha anyut megkérem, hogy kicsit nyaraljon az unokájával, hogy tudjak dolgozni... meglátjuk. mindenre van megoldás.

tegnap szegényt kihurcoltam a virágpiacra is... hetven fok, 99,9%-os páratartalom... csorgott rólam a víz. ez pedig egy kis hősnő, zokszó nélkül csinálta végig az egészet, pedig vagy 2 órát ott voltunk. felvette a hajpántját reggel, fátyollal és közölte, hogy ő ma menyasszony és így jön. őőőőő, oké. vettem neki egy kis csokrot is hozzá. és hogy mindez miért "említésre méltó"? (a puszta cukiságon felül persze) - nos, ennyi mosolyt rég kaptunk :)))))) és ez engem mindig csodálattal tölt el, ahogy a legsavanyúbb ember is önkéntelenül mosolyra fakad, ahogy meglát egy édes gyereket.

aztán vannak azok a modellek, akik az épp cumizó gyerek arcába ismeretlenül odahajolnak az "ilyen szép nagyláááááány és még cumiziiiiik???!" sikítással, halálra rémítve almát... ez olyan érdekes, nem? neked eszedbe jutna odamenni és kvázi beleszólni más, kisebb vagy nagyobb gyerek életébe? két órája ül nyugodtan embertelen körülmények között, ismeretlenek tömegében, ha épp "duduzni" akar közben egy kicsit, hát tegye, nem csoda!

najó, elég az elmélkedésből... akkor irány a rámolás, takarítás... bleeeee. tudod, néha az ember fel van pörögve és mindez flottul megy. én most vonszolom magam az álmosságtól.

(kávé...? soha nem fogom elkezdeni :))))

2 megjegyzés: