2012. szeptember 24., hétfő

a nők EGYSZERŰEK

na most az úgy volt, hogy megpillantottam az ASUS ZENBOOK-ot és végem volt. ennyire SZÉP laptopot még nem gyártottak, az tuti. ultrabook-ot, bocs. kiműveltem magam a nagy válogatásban. mellesleg a gép mögött kiállított szlogen a következő: "do you believe in love at first sight?" - na igen. kedves reklámszakemberek. minden elismerésem a tiétek :) ez talált.

bé szempontjai: a processzora. a memóriája. hogy a 3d tervezőprogramhoz elég jó-e a videókártyája? mennyi a garancia? és ilyenek. egy részét nem is értem.

az én szempontjaim: legyen mondjuk... SZÉP. és még szép. ja, és szép is. vékony, könnyű... oké, legyen okos is. na meg szép.

egyébként az ember LÁNYA egyszer találkozik egy ultrabook-kal és vége. onnantól minden laptop drabális téglának tűnik és különben is. vékony, kecses, fémházas... áááááh.

mivel nagy munka vár rám a hét végétől, így nem lehetett tovább halogatni a dolgot. elcsattogtunk a kinézett helyre, ahol azonnal szemközt találtam magam a zenbook-kal... de kiderült, hogy a MÁSIK okosabb... és azért annyira nem állunk jól, hogy plusz ötvenezret fizessünk azért a külsőért. így a MÁSIK jött haza velünk. szintén nagyon nagyon szép. és vékony. és fémházas. okos. 3d tekintetében is. és említettem már, hogy SZÉP? :))))) (samsung ultrabook, jeeee)

még semmi nincs rajta, de miután bé elment bécsbe (a gyereküléssel együtt véletlenül) és manci lefeküdt, azért csak elővettem. kicsomagoltam. megsimogattam. (de gáz.) és bekapcsoltam. csak úgy. tök üres. de netezni már tud, ehhe. így gondoltam azonnal meg is örökítem az első közös sorainkat :))))) kecses ez a gép, egy díva. szép, könnyű... áááááh. igen, okos. de olyan szééééép :)

nnnna. szánalmas perceinket olvashatták, lesz majd még egy ilyen bejegyzésem vmikor okotóber végén, amikor végre lecserélhetem majd a telefonomat és annak is örülni fogok, mert én jó fogyasztó vagyok, rám lehet építeni, ha valami SZÉP :)))))))))))

mellesleg minden viccet félretéve. okos is, na. együtt fogunk dolgozni. (csak jöjjön már e. feltenni a levelezésemet és minden egyebemet :)))))

ps. az aksi félúton jár és majdnem 3 órát mutat... besz.rok, komolyan. a másik gép amellett, hogy hetek óta 15 percenként kikapcsolt a ventillátor miatt szerintem max. 3 percet bírt töltés nélkül :)

(esküszöm befejeztem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése