2012. szeptember 25., kedd

kedden

ma bábszínház volt a közösségi házban (ahol ősszel elsétálva a párás ablakon át belesve nyugdíjasok szoktak a klubban egymásba kapaszkodva táncolni lassan, megfontoltan a diet üdítős flakonok és házi pogácsák között...) olyan fajta előadás volt ez, amit én is élveztem és ildi a végén elkérte a csaj névjegyét. mert egyszerűen szuper jó volt, színvonalas, szeretetteljes. előtte és utána a csajok nagyot rohangáltak a templomkertben és én élveztem a napsütést és az arcfestés után ragyogó fejüket. olyan igazán szeretem-nap és délután volt.

csak érzem a feszültséget a holnapi nap miatt. ezért egyszerű oldáson gondolkodom. például elütöm mindennek az élét azzal, hogy ajándékkal fogok menni. nem nagy dologgal, csak mosolyt előcsalogató kicsi dísztökkel. (mivel én tök mániás vagyok, azt gondolom biztosan más is az.)

hát így gondolkodom, hogy talán így jó lesz ez az egész. szeretnék kompetensebb lenni, de lám vannak olyan emberi természetek, amelyek kifognak rajtam, pedig ez a kommunikáció dolog világ életemben az erősségem volt. hát óóóóóómmmmmm.

holnap három ügyfeles-munka randi és utána egy szülői értekezlet. szerintem fáradt leszek. és boldog, hogy este van. itthon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése