2012. szeptember 11., kedd

szar nap volt

ilyen napkezdést senkinek sem kívánok. és ekkora emberi csalódást sem. gondoltam kifejtem, de nincs se kedvem, se időm. egy mondat járt az eszembe végig, amit bé mondott: "vannak emberek, akik egy ezresért megb.sszák a saját anyjukat is..." - hát igen. a pénz. a mindenkit megőrjítő pénz. szánalmas volt az egész. és a csalódás könnyeket csalt a szemembe...

így mentem a-val találkozni. mosolyogva, kisbabával várt, én meg zokogtam. király. de olyan jó volt dumálni, elmondani, hogy kisírhattam magam és nem maradt gombóc a torkomban emiatt... a virágosnál való szar kezdés utáni remek beszélgetés ellenére nagyon megviselt az egész és tök szar hangulatom volt egész nap...

fáradt vagyok, nyomott vagyok és csalódott.
mára ennyi elég is szerintem.
hátha holnap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése