2012. szeptember 18., kedd

töprengős

komoly terveim vannak. amint normális lesz a gépem... vagy egy új vagy mittomén, mindegy, a lényeg a terv...

és közben meg elgondolkodom, hogy néha az élet úgy hozza, hogy feladjuk azt, amit szeretnénk és elmenjünk egy unalmas állásba csak azért, mert nincs más választásunk, mert a fix pénz sokkal fontosabb, még ha kb. ugyanannyit is keresel, csak igen meredeken elosztva az évben... szóval nem tudom mi lesz. ehhez jós kéne, hogy legyek, de annyit tudok magamról, hogy nagyon nem szeretek visszafelé lépkedni...

mellesleg ma szuper napom volt. csak hogy végre írjak valami jót is :) a fogam nem fáj és értékes emberekkel találkoztam. kell-e ennél több? :)

(hiányzik bé. olyan édes sms-t írt éjjel, hogy majdnem elsírtam magam, olyan jól esett.)

ps. kiolvastam egy könyvet. az elmúlt négy évben kb. az ötödiket. ami lenyűgöző ahhoz képest, hogy régen faltam a könyveket. mindenre nem jut idő a család mellett - ill. kinek mire. kanapén összekunkorodva, piros pokróc alatt... mondtam, hogy jó napom volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése