2012. szeptember 17., hétfő

akarsz róla beszélni?

igen is meg nem is.
de most itt ülök félig lebénult fejjel a fogorvos után szabadon és hát... majdnem sírok.
valami igazán nyugis időszak után.
akkor nézzük a jó oldalát...

- bé még mindig meg van róla győződve, hogy márpedig mi veszünk egy új laptopot ehelyett. már a gesztus is értékelendő (bár kell egy új gyerekülés és most vittem el műszaki vizsgára a kocsit, tehát én ezzel nem értek egyet :))))
- dr.p. a legszuperebb fogorvos a világon, egyszerűen imádom. nem mellesleg ugye az egyik legjobb barátunk és ez nagyon nem mindegy. olyan, de olyan édes, jó volt vele dumálni... aztán én tátott szájjal és akkor már csak ő dumált. imádkozom, hogy ha kimegy az érzéstelenítés, minden jó legyen.
- semmit nem tudtam ma enni és tök lapos a hasam, ehhe

azért éhes vagyok. és kicsit fáradt. és kicsit vágyakozom. a nyugalom iránt.

ps. a rendelő k. jó lett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése