2013. március 19., kedd

a fáradtszemű

egész nap a laptop képernyőjére tapadva ültem... végrevégrevégre frissítettem és kicsit kipofoztam a weboldalt... biztos valami tavaszi zsongás van rajtam, nemtom. mindenesetre ennek most örülök. és minden észrevételt szívesen veszek, mert folyamatosan pofozgatom még jó ideig...

sajnos mivel a gép előtt voltam, nem tudtam kihagyni valakinek a levelét, amitől kicsit elhagytam magam így hirtelen. na vazze, ez is képbe került megint, pedig azt hittem már nem hallok felőle többet, de jó lett volna - de az élet nem ennyire könnyű :) na mindegy, majd megoldom valahogy.

szóval most bazi fáradt vagyok, de még mindig a gép előtt bűvölöm a betűket és nézem a statisztikákat meg ilyenek... szerintem éjjel ezzel fogok álmodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése