2013. március 11., hétfő

ö-v-e

fáradt álmos nyűgös... nincs semmi baj, csak kevés az alvás. nem találok egy megfelelő fotótapétát, pedig ezt az irodát a jövő héten el kéne kezdeni festeni. a szemem már kiesik a kutakodástól. a lakás szalad ezerrel, míg én az asztalnál görnyedek. éjjelente tíz méter mélyen alszom és arról álmodom, hogy végül összeáll a kép minden területen és nem lesz már ideges bé sem, hogy mi lesz velünk. kicsit arról is, hogy bevásárolnék már a next nyári cuccokból, mert az embert igenis a pótcselekvései tartják a felszínen, hiszen erre vannak.

olyan jó volt a szombati nap... a bolhapiac is vicces volt, de inkább arra gondolok, hogy utána hazamentünk a fiúkhoz (mert aznap biza a fiúk vitték a csajokat balettra - le is léptek közben kávézni :)) - szóval gyerekek ott visongtak csuda édesen és én azt hittem megyünk haza, de mint kiderült, t-éknél elmaradt valami családi ebéd és a nyakukon maradt egy csomó kaja, így áthívtak minket spontán ebédre... mondjuk az ő házuknak amúgyis van egy varázslatos hangulata, de az igazi varázslat az volt, hogy milyen jót dumáltunk mi felnőttek közben, mennyit nevettünk (és milyen finomat ettünk) - esküszöm megszervezni sem lehetett volna jobban és kit érdekelt, hogy én tréningalsóban vagyok a bolhapiac miatt vagy ilyesmi. szeretem-emberek, szeretem-helyek. (és szeretem-gyerekek :))

aztán később este alma megkérdezte, hogy velünk aludhat-e. bé direkt visszakérdezett: "miért?" - a válasz: "mert ti is ott vagytok és vigyázzátok az álmomat..." - megzabáltuk. és persze, hogy ott aludt. (cserébe újabban nem jön ki éjszaka.) annyira édes volt. feküdtünk később este a két oldalán és arról beszélgettünk hogy is van ez, hogy találkozik két sejt és ebből ilyen csodás kislány lesz... tudom, hogy mindenki azt gondolja, hogy az övé a legszebb és legédesebb gyerek. de valójában a miénk az :)) imádom imádom imádom. minden más pedig meg fog oldódni.

összevisszaeszterke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése