2012. július 8., vasárnap

éjfél körül

szerintem ebben a melegben kb. két dolgot érdemes csinálni. vagy légkondiban lenni vagy nyakig a vízben. nos, holnap megyünk a velencei tóra, ma pedig majdnem az egész napot a játszóházban töltöttük. a gyerekek remekül elszórakoztatták egymást, mi meg jókat dumáltunk és jegeskávéztunk w-vel. így kell élni, kérem szépen :) kíváncsian várom a holnapot. agyban próbálom összerakni, hogy mit vigyünk, de teljesen felesleges küzdelem a gondolkodás: megettem két tál jéghideg meggylevest, így semmi jóra nem számítok :))))

lecsekkoltam a next őszi katalógusát. próba gyanánt 275 fontnyi rendelést írtam össze - és ez már elvileg a visszafogott lista. most itt ülök és csendben röhögök magamon :) szerintem amíg az ember tud magán nevetni, addig minden rendben. és én roppant elnéző vagyok magammal szemben mostanában, aminek hatására vagy ezerszer jobban érzem magam a bőrömben - illetve inkább ezen belül is valahol a szívem környékén, na.

még várom a harmadik mosást... szerintem kiteregetek és utána dobok egy hasast az ágyba. bé fellépésen, alma izzadtan (de édesen) alszik, a kert rendkívül hangulatos éjfélkor, az új locsolófej pedig megtáltosított. hát így vagyok most valahogy. vizes fű illatban fürödve. ja, bé tegnap félmeztelenül állt a kertben éjjel az esőben és földöntúli boldogság hangjait hallatta a hűs eső és némi szél hatására. én is ott álltam és már majdnem fáztam is, remek volt: megörökítendő pillanat.

a fejem tele vélt és valós problémákkal, de már kevésbé állok vehemensen az élethez, képes vagyok azt gondolni, hogy vannak dolgok, amelyek talán anélkül is megoldódnak, hogy én ott rugóznék folyamatosan. meglátjuk. és addig is hadd álmodozzak arról, amiről csak akarok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése