2013. november 2., szombat

kit érdekel?

vannak emberek, akik annyit nem kérdeznem tőlem, hogy hogy vagyok, mi újság, élünk-e egyáltalán. ha most spontán össze kéne hasonlítanom, hogy ki hányszor érdeklődött a másik felől - még én is félnék a végeredménytől.

én azt tanultam meg, hogy az azonos élethelyzetek azok, amelyek leginkább össze tudják hozni az embereket. ez így mind szép és jó, csakhogy az élethelyzetek hírhedten időszakosak. és akkor a korábban együtt csajozó két barát közül az egyik, akinek mégsem lett komoly barátnője már nem érti miért nem ér rá annyiszor a barátja, aki elvált nem biztos, hogy a boldog kapcsolatban élő barátnőjével akarja ezt megvitatni és a kapuzárási pánikkal küzdő háromgyerekes családanya részeges estéi sem biztos, hogy átmennek abban a társaságban, akik ezen már jó esetben huszonéves korukban túlléptek...

szóval én ezt értem, megértem, elfogadom. na nem mintha lenne választásunk, ez van.
csak néha sajnálom egy kicsit. mert valamiért én állok legtöbbször azon az oldalon, aki még keresi, kérdezi, érdekli mi újság, ha jó, ha rossz, ha más mint az én életem akkor is... néha azt érzem mindjárt elnézést fogok kérni, amiért az éppen (hangsúly azon, hogy semmi sem állandó) adott élethelyzetemből rákérdezek az övére.

erről most egyébként beugrott egy ex kollegám, akivel tök jóban voltunk egy ideig - természetesen a közös munkahely is egyfajta "élethelyzet", ezért amint ez a munka megszűnt, soha többé nem volt se kép se hang. egyszer felhívtam, hogy hogy van. és azt kérdezte MIÉRT hívtam. elismételtem. HOGY VAGY? és ezt nem tudta értelmezni, ezért elmondta, hogy mobil boltot nyitott és majd keres, hogy segítsek neki népszerűsíteni. tehát céllal. az, hogy én hogy vagy? ez a kérdés nem hangzott el. többé nem hívtam.

szóval - dátumhoz kötődően - tudom, hogy vár rám mostanában egy-két ilyen hívás. amit nem fogok ejteni. mert nekem fontos. számomra a virtuális képeslapok, az sms-ek és az fb bejegyzések nem valódi köszöntések, nem valódi fórumok. arra csak az emberi szó alkalmas... idő hiányában (?) legalább telefonon.

vagy lemaradtam valamiről?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése