2015. június 24., szerda

az én nextem

amikor kitör rajtam a letargia egyébként simán gyógyítja egy kör next rendelés :D imádom. átlapozni a katalógust, összeválogatni, tobzódni a gyönyörben. más horgászik - én vadászom. ruhákat. ennyi. egy kör háda turkáló is hason hatással van rám. egyszerű vagyok mint a bot és büszke rá.

azt viszont nem értem hogy jönnek ahhoz mások, hogy ezt bármilyen módon is véleményezzék. egészen egyszerűen olyan tuskó a legtöbb ember, hogy néha csak azért nem szólok be, mert nem jutok szóhoz, hogy ő ezt most komolyan gondolta?! hogy eljön hozzám vendégségbe, megáll tátott szájjal a gyerek cipő kollekciója előtt (megjegyzem az csak az adott évszak, vazze) és megjegyzéseket tesz arra, hogy miért veszek neki ennyi mindent. MIÉRT? anyádért. semmi közöd hozzá! kárt teszek ezzel valakiben? vagy akár magamban? röhögd ki magadat te szerencsétlen. háromszor annyi pénzt költesz el mondjuk CIGIRE egy évben, mint én valaha fogok erre. én kielégítem a szépérzékemet, te meg büdös vagy és mérgezed magad. na? és mégis: én odamentem hozzád véleményezni a te saját otthonodban a te saját életedet és bármidet? segítek: NEM. akkor miről beszélsz? menj el és ne csodálkozz, ha nem hívlak többet.

szerintem az emberek egyébként alapvetően unatkoznak és nem foglalkoznak a saját életükkel, ezért örömüket lelik abban, hogy máséval legyenek elfoglalva. ami lássuk be, elég szánalmas.

most ezeket kell leírnom. és jól esik. gyorsan felkúszom a nextre és körülnézek, nyihhhhaaaaa :)))))

4 megjegyzés:

  1. ó, én azóta se találok magamnak igazán jó cuccokat a hádában, mióta veled voltam, márpedig az elég régen volt:)

    VálaszTörlés
  2. júj, pedig olyan szuper dolgok vannaaaaaaak!!! :))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hat itt videken csak a webshop van, es ennem latom bennuk a fantaziat egyedul:-)

      Törlés
  3. háda webshop egyfajta ellentmondás. mert akkor nincs meg a turkálás élménye! amikor majdnem hangosan sikítasz fel a zsákmánnyal. na meg nekünk nem árt próbálni sem :)))

    VálaszTörlés