2015. június 24., szerda

és

reggel úgy ébredtem fel, mint akit megvertek. a kanapé az a kanapé, na. mondjuk legalább csend volt éjjel, az is valami... (nekem nagyon is sok)

reggel bejöttem és állt két ember a még bezárt ajtó előtt. na ezt már szeretem és hajlandó vagyok pozitív jelnek venni, ehhe :D egyébként azért késtem 2 percet, mert beugrottam tejért a kisközértbe, hiszen kávé nélkül nincs élet. a kisközért egy meleg páré, akik tök kedvesek, régen nem szerettem azt a boltot (na nem miattuk), de a kedvencemben az egyik alkalmazott kétszer is megpróbált átvágni és valahogy kezdem utálni. szóval ahányszor bemegyek ide, annyiszor látom a fejükön a meglepetést, hogy jééééé, ő be szokott ide jönni vásárolni?! be hát. a miénk nem közért, néha nekem is kellenek teljesen hétköznapi dolgok :D

dolgozni kéne... elég sürgősen. de még álmosan pislogok kifelé a világra és vágyom vissza a meleg takaró alá... aludni, aludni, aludni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése