2015. június 30., kedd

tudéj

és akkor egyszer csak itt ez az üres lap, akivel beszélgethetek majdnem bármiről és ez jó érzés.

ma ismét kaptam egy leckét szarrágásból. nem tehetek róla, de engem lenyűgöznek ezek az emberek. akik beállnak ide többtízmilliós autókkal, majd bejönnek és száz forintokért kurválkodnak. nem igaz, hogy ettől van nekik sok. az az igaz csak, hogy sok van nekik és még sincs stílusuk. ennyi.

a hétvégén egyedül nekiláttam összerámolni a lakást... végül lettek segítőim is :D de a lényeg, hogy utána egyszer csak gondoltam egyet és tojtam az eddigi sirámokra: lesuvickoltam vagy négyszer a kinti asztalt és szépen megterítettem vacsorához, még gyertyákat is gyújtottam. azt éreztem, hogy juszt is és, hogy ezt most muszáj. mert nem szabad a saját bánatunkban kínlódni tovább, így inkább kihasználom, amink van... (ami legalább egy lehetőség - és tudom, hogy ez több, mint ami sok embernek valaha lehet, ezért örülünk ennek is...) mindennek csak az a tanulsága, hogy tényleg hozzáállás kérdése a legtöbb dolog. néha elfogyunk. ezzel sincs semmi gond...

és akkor most feltekerem a rádiót és ordíttatom kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése