2015. június 24., szerda

még mindig papucsállatka

nnna. kiegészítve az előző bejegyzésemet, rendeltem a hm-től. és még szerintem fogok is. jó volt :)

szerintem alapvetően tök jó, amikor az ember tisztában van a saját gyengéivel. nem? a dohányos sem suttyomban szív és titkolja maga elöl, hogy szenvedélybeteg, ahogy én sem esem kétségbe a felismeréstől, hogy nekem meg ez a hobbim, a pótcselekvésem, bármim.
a március volt a legviccesebb, amikor olyannyira le voltam terhelve a munkával, hogy reggelente az szaladt ki a számon, hogy "nekem mindegy mit vesz fel a gyerek" - nyihha :D és lám, csak kicsit lett könnyebb a helyzet és máris tökéletes az öltözék megint. megjegyzem a sajátom is alakul.

ráadásul még abban is ki szoktam élni magam, hogy másokat is öltöztetek. esetleg ezredik foglalkozásként lehetnék gyerek- és barátnő stylist is, nem? tök ráérek úgyis :)

viszont újabban képes vagyok lebeszélni magam és visszatenni dolgokat. szerintem ez fejlődés. arról nem is beszélve, hogy milyen mennyiséget adok el, amikor épp van időm lefotózgatni, stb. szóval most úgy összességében még lelkiismeret-furdalásom sincs. most simán csak jó.

amúgy is el kell kezdenem dobozolni ugye... egyrészt bevonzani a házvásárlás pozitív irányú megoldását (azaz szeretném, ha minél hamarabb meg tudnánk venni ezt a házat, amiben élünk és elkezdhetnénk a felújítást - kívánni pontosan kell), másrészt a rend miatt... és akkor majd megint szelektálok úgyis. na de én nem tartom ám be a női magazinok mániáját, hogy ha fél (vagy kettő? nem mindegy) éve nem vettél fel valamit vágd ki. frászt. én örök optimista vagyok, hogy bizonyos ruhákba visszafogyok :D (bár ez esetben egyelőre a bevonzás dolog nem úgy tűnik, mintha működne...)

*********

itt most kell szentelnem pár sort bé-nek. mert már öreg vagyok sunnyogni és mondtam neki, hogy rendelnék mancinak pár cuccot a hm-ből. azonnali agyhalál: de annyi van neki!!! najó, de ez nem next. olcsóbb. itt már elkezdett felengedni, de azért megemlítette, hogy most vettük pár dolgot a hádában. HÁ! erre lecsaptam! NEOPRÉN RUHÁT AZ ÚSZÁSRA VAZZE!!!! :)))) olyan vérszemet kapott, amikor meglátta a neoprém mentőmellényt (!), mint én, amikor "kincsre" lelek... de manó, minek ez...? HÁTHA megyünk vitorlázni még idén... visszük! aha! ezt most felemlegettem nevetve. és akkor teljesen ellágyult. najó, rendelj. (szerintem imád :)))))))))))))))))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése