2013. augusztus 19., hétfő

hétfő délutáni idill

teszek-veszek, csinálom a dolgom, de érzem közben, hogy valami hiányzik. ja, hát írni akartam, persze! és már itt is vagyok...

bé elment egy kerti partira, amiről nekem eszembe sem jutott, hogy nem késő du./este lesz, ezért én sajna nem tudtam vele menni, egyszerűen nem tehetem most meg, annyi minden fog ezen a héten történni: dorkáék irodája, hétvégén százfős esküvő... így szépen bekapcsolt a kedvenc adómat, nézem a meztelenül is szép vagyok kedvencemet egyik szemgolyóval, másikkal szabom méretre a szalagokat a tempomdíszekhez és közben baromi jól elvagyok magamban... :)

nemtom, annyi minden van a fejemben. van, ami "titkos" és van, ami nem... valami formálódik bennem, ugyanúgy mint amikor évekkel ezelőtt éreztem, hogy nem az excel táblázatok az én utam, hanem valami sokkal több... az. amikor ott áll az ember az otthonában és hápog. hogy hát hú. de jó, hogy itt vagyok. amikor szombaton megkaptam reggel a szinte könnyező sms-t a menyasszonytól, hogy a csokra olyan gyönyörű... én, aki nem is vagyok virágos, csak próbálom tanulni magamtól... (youtube, how to? :))))

írni akarok. írni fogok. ÍROK. most is. de pár hete formálódik a fejemben egy gondolat. és ez a része az, amit itt és most nem fogok kifejteni. egyébként nem tudom mitől lesz egyik blog sikeres és a másik nem, nekem nem megy a könyöklés része a dolognak, tehát semmilyen hátterem nincs a népszerűsítéshez. kicsit úgy érzem, hogy ami meg akar történni, az meg is történik. van, ami kinövi magát a semmiből, van, ami erős hátszéllel sem. nem, még 38 évesen sem vesztettem el a lelkesedésemet a csodák iránt :)

na szóval, nekem ebben nincs semmilyen jártasságom. tehát TEGYÜK FEL, hogy lesz egyszer csak egy anyagom és valaki azt mondja, hogy ez jó és nem azzal leszek elfoglalva, hogy mások mennyivel jobban írnak, hanem én is elfogadom, hogy adott anyag jó, akkor mi van? bekopogok egy ajtón és azt mondom csóóókolom, ezt kiadná valaki nekem? és ha igen, mi van ha a kutya el sem olvassa? hmmm...

na mindegy, ez majd vagy elindul valamerre, vagy nem. én mindenesetre visszaindulok most a tempomdíszeim felé, mert ennek még ma készen kell lennie, sok más egyéb mellett :))))

ps. szeretnék egyszer egy medencét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése