2013. augusztus 1., csütörtök

alma mondta

a mai nap mélypontja azt hittem az volt, amikor délelőtt úgy dolgoztam, hogy alma a hátamon a nyakamon lógott - na így próbálj meg számolni és úgy egyáltalán, bármilyen szinten összeszedettnek lenni... de valójában az volt, amikor a gátra befelé sétálva megkérdezte miért kell annyit dolgozni. mondtam neki, hogy mindenki dolgozik, mert így lesz pénzünk... mire elgondolkodott és simán közölte velem, hogy ő nem szeretne pénzt, inkább ne vegyünk semmit (édesem, abban a szerencsés helyzetben van, hogy a számlák létezéséről nem tud), hanem inkább játsszunk együtt.

én majd' szétesem a szeretettől, na.
és én még otthon dolgozom, többet lehetek vele...
mit érezhet a többi dolgozó nő????????

ez a társadalom megfojtja az anyákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése