2013. július 29., hétfő

napi konklúzió

vannak emberek, akik konkrétan fordítva ülnek a lovon.

ezzel nem is lenne bajom, amíg a saját életük határain belül mozognak és nem folynak bele az enyémbe. de amint ott kopogtatnak az én kis világomban, máris megijedek: menj el, kérlek. én nem akarok már senkit megváltoztatni vagy elmagyarázni, hogy én azt látom, hogy önmagát áltatja miközben más életét jobban véli érteni mint a sajátját. engem nem érdekel már ha valaki a szemembe mosolyog és a hátam mögött elmond minden szarnak, mert ehhez nem áll elég közel már. nem, nem, légyszi menj el. legalább négy lépést, mert az pont eggyel több mint a három :)

igen, én is eljutottam ebbe a korba. félek tőle, hogy ez valóban korral és tapasztalattal jár. hogy már nem akarod megváltani a világot, csak annyit kérsz, hogy ne rúgjanak bele a tiédbe. ennyi. nem feltétlenül érdektelenség, hanem inkább egyfajta önvédelem. mert hiába szeretném hinni, hogy nem is érint meg, azért néha napokig filózom ám.

na most tök őszinte leszek. az elmúlt időszakban kicsit összegabalyodtak bennem egyes érzelmek, amelyeket az idő tartott a kezében leginkább. már nem vagyok olyan biztos semmiben és senkiben. mellesleg az a legvészesebb, hogy magamban sem.

de annyira mégis, hogy felmérjem ki az, aki jót akar és ki az, aki önmagát akarja csak igazolni. ismét ugyanaz a különbség: az egyik rólam szó, a másik őróla.

belefért az elmúlt napokba pár olyan élmény, ami nagy kérdőjeleket rajzolt a fejem fölött lévő kis buborék. én? ő? ők?

aztán ezek a dolgok valahogy mindig elsimulnak és maximum a tapasztalat marad hátra hagyatékként, amit pontosan abba a kis "fiókba" teszel el, amelyikbe akarod: megtartod, dédelgeted, tépkeded. vagy kicsit elrejted és nem nagyon nyitogatod, mert azért rosszul esik minden alkalommal.

az ember gyarló. belemar abba, aki közel áll hozzá. és nem mindig méri fel ennek a következményeit hosszútávon. én mindenesetre aszondom: nem pofázni, hanem felmutatni az eredményt. nincs? akkor tán hallgatni kellene inkább :)

pár felesleges körrel igazán lehetne kevesebb, mert mindig csökken egy kicsit a létszám körülöttem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése