2013. július 10., szerda

összevisszás

azt hittem kész vagyok, de most jutott eszembe, hogy kéne tán vagy 10 lila pompom... (vazzevazzevazze) lehet, hogy soha nem leszek készen? :) mindenesetre most leülök összeírni a virágokat... és ez a legnehezebb része basszus. (kicsit várom már a rutin eljövetelét :)))

mi volt ma? semmi, köszi. mivel ülök egy asztalnál és ezerrel készülök párhuzamosan két eseményre, így nem mondhatnám, hogy ma kifejezetten rápörögtem volna bármire is. szerintem még nem is gondolkodtam semmin. legalábbis nem rémlik ilyesmi tevékenység :)

a lakás viszont olyan mintha bomba robbant volna. jól jönne most egy takarítónő.

alma a spar felé menet már jelezte, hogy mi a szíve vágya: egy sellő barbi. meg kellett kapaszkodjak. de már van. és bazi drágák. se a lilinek is olyan van. (komoly érv :)) beértünk és már száguldott is a játék részlegre, egyenesen a sellő barbihoz: "itt van a szívem vágya!" - hát megzabálom vazze. nem is tudtam ellenállni. pedig úgy terveztem, hogy ma csak a doboz csokit kapja meg, elvégre mégis MA van a nagy nap és csak a vasárnapi családi ünneplésre visszük az ajándékot. de erről ennyit. mivel bé épp pasi buliban van pár utcával odébb, megtagadtam az átadást és feltettem holnap reggelig a polcra. éljen a nevelés :)

tán ennem kéne végre, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése