2013. július 11., csütörtök

ígyjártam

na, a mai bőgés adagom is megvolt... valóban nem volt túl szerencsés, hogy bé elment edzésre balatonra, én meg itt maradtam a holnapi esküvő virágaival és almával egyedül, mert eddig pont semmit nem tudtam sajnos csinálni :( nem az a baj, hogy ráhúzok 2-3 órát a lefekvésig, hanem az, hogy utána kb. 5 perc múlva kelhetek is, mert a virágokat hajnalban kell kötni... hát szóval most így jártam, egész nap egyszer ettem, amikor bé a kezembe nyomta és most zombiként állok az oázis előtt, mert gőzöm nincs hogy oldjam meg... (tudod, amikor eltervezed, hogy kb. mennyi idő alatt leszel kész és már most látom, hogy ez bazira nem úgy van, ahogy én azt gondoltam... a rutin hiánya, basszus...)

akkor most összeszedem magam, iszom egy lájtos kis kávét és nekiesem, kész, majd lesz valahogy, mert valahogy mindig van :) a virágok egyébként csodásak. főleg ebben a mennyiségben. komolyan. ez is valami.

oké, kicsit azért várom a holnap délutánt :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése