2013. július 6., szombat

egy gondolat az "ajándékozásról"

én most neked adhatnám a telefonomat. szép és drága.
mondhatnám azt, hogy
- "tessék, fogadd szeretettel, szeretném, ha a tiéd lenne..."
de még külön be is csomagolhatnám, hogy szép is legyen ÉS szeretetteljes egyszerre...

ezek mind RÓLAD szólnának. hogy szeretlek és fontos vagy TE.

vagy a kezedbe nyomhatnám és hozzáfűzhetnék annyit, hogy
- "figyelj vazze. ez egy bazi drága telefon, vigyázz rá mint a szemed fényére, mert olyan jó fej vagyok, hogy most neked adom..."

így máris RÓLAM szólna az egész. hogy mennyire jó fej vagyok ÉN.

én adnék egy telefont, te kapnál egy telefont.
mindhárom esetben ugyanez lenne a végeredmény, ugye?
és mégis mennyire MÁS lenne a hozzá fűződő érzés...

(van egy kis hiányérzetem bizonyos területeken az életemben. szokás szerint csak virágnyelven.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése