2013. július 29., hétfő

és este is

a napot úgy zárom, ahogy kezdtem: a kanapén dundózom :)
bazi meleg volt, sokat dolgoztam, mert eléggé le voltam maradva, most is itt gebedek még a gép előtt, de nemsokára hátradőlök és kicsit beleélem magam a holnapi napba... nos. eladni valamit nem csak a pénzről szól, mert az emlékeidet is eladod vele. a nagyi illatot... kicsit olyan hihetetlen az egész, de ott lesz egy ügyvéd is, amely tény azonnal visszarángat a valóságba.
nemsokára kezdődik egy szeretem-műsor, bé lelépett a diósdi pasikkal, konkrétan t-éknél ülnek a kertben (kicsit irigy vagyok :))) és ha nem menne a ventillátor a túlélés érdekében, akkor nagy lenne a csend.

ma belefutottam egy alma-hibába. és ahogy a harapós kutyánál is a gazda a hibás, rémes szembesülni azzal, hogy amikor ilyen homokszem csúszik a gépezetbe és a gyerkőc bizony nem olyan csodásan viselkedik a gyakorlatban ahogy én azt elméletben elvárnám, akkor nem ő a hülye, hanem én b.sztam el valamit. mindenesetre konkrétan beállítottam a sarokba és hagytam pár percig, majd megbeszéltük. néha nem tudom eldönteni, hogy mi az, ami majdnemötévesen lecsapódik... de próbálkozni mindig lehet. valahogy azt gondolom megértette mi volt a gond. vagy legalábbis reménykedem. de basszus annyira szeretem azt a göndör fejét, hogy áááááááááh - a legjobb dolog a világon, komolyan. láv láv láv.

ui: este szóláncoztunk. vazze, nincs még öt és értette és csomószor magától tudta, olyan büszke voltam rá! kis drágám...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése