2012. április 17., kedd

bé mondta

lassan bé aranyköpéseit is kell gyűjtenem :)
az előző bejegyzés aljára akartam biggyeszteni, de az annyira kerek egész ahogy van, hogy végül nem akartam bántani, így külön írom le.

bé tegnap a telenorban fizeti be a számlákat... a fiatal tyúkocska mosolyogva mondja mit kell csinálni:
- "légyszíves okézd le az összeget és a csipogás után üsd be a telefonszámot..."
erre bé pókerarccal:
- "csip-csip!" - és megnyomja a gombokat.
:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
(ezúttal nem pisiltem be, csak annyit tudok mondani, hogy majdnem :o)))))

*****************

ez régi, de akkor itt a helye.
amikor alma még icipici volt, bé elment a helyi gyógyszertárba valami megfázás elleni gyógyszert venni nekem. lelkesen megkérdezte a gyógyszertárost, hogy mit ajánl, mire a nő visszakérdezett:
- "szoptat?"
erre bé ismét póker arccal:
- "nem ő már nem, én viszont igen." - ezt így zsigerből :o)))))))))))))))))))
azt mondta, hogy látszott a nőn, hogy kikerekednek a szemei és nem hiszi el, amit épp hallott, főleg bé pókerarcára nézve - cserébe én itthon majdnem bepisiltem a röhögéstől, amikor mesélte :o)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése