2012. április 13., péntek

... mondta

kezdte alma f-éknél: a két kiscsaj órák óta csaocsrászott, rohangált. majd egyszercsak leültek az asztalhoz és némi gagyorászás után néma csend támadt. néztek maguk elé mindketten, hosszú percekig. már el is indultam feléjük, hogy mi lehet a baj, amikor alma odahajolt f-hez és tök komolyan megkérdezte:
- "te is épp töröd a fejed?"
és itt végem volt!! :)))))

 ********

megasztárt nézünk, bé-t kirázza a hideg a bereckitől (én bírom, de mindegy), sorra gyártja neki a gúnyneveket, csak néhány a legjobban közül:
- döglött lazac
- reszelt répa
igazán kedves :)))

********

aztán pár perce nyílik fenn az ajtó, alma kislisszol rajta és zsupsz, beugrik a mi ágyunkba. kérdem én, az nem zavarja, hogy mi baromira nem vagyunk ott? :) bé felmegy, kihúzza az ágyból:  bújnak, ölelkeznek, majd elindul vele vissza a szobájába... és azzal a mozdulattal megy neki fejjel az ajtófélfának! :)))) ezt mondjuk látni kellett volna. csak annyit mondok, hogy ezúttal nem tudtam visszatartani és konkrétan bepisiltem a nevetéstől :)))))))))))))))))))

********

jó kis nap ez :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése