2012. április 22., vasárnap

vasárnap van vagy mi

érdekes, félkómában kéne lennem a fáradtságtól, de nem vagyok. (egyelőre.) mondja már el nekem valaki, hogy ha fél 3-kor fekszem le, akkor ugyan mi a tosztól ébredek fel fél 9-kor????? bé már rég balatonon (este hozzák hazafelé manci csúszdáját is! :) szegény a maga 3,5 óra alvásával szintén remekül lehet. mancikámért délután megyek anyuhoz, addigra top formában kell lennem, mert valami jó kis programot tervezek vele.

a tegnapi nap kicsit lohasztó volt. nem is, valójában nem, mert közben tök jó is volt minden - de mégis. először is, reggel jöttek házat nézni. a ház a SZÍVEMBEN most épp nem eladó. itt a tavasz, virágzik az orgonáM, családi összefogással veszünk almának csúszdát és trambulint (mini-kert feláldozva a játszótér oltárán), muskátlikat szeretnék tenni az ablakba, mellesleg gőzöm nem lenne, hogy merre mennénk tovább. ennek megfelelően remélem hatott a negatív kisugárzásom a vevőkre, hehehehehehehehe. csak viccelek, tök édesek voltak, de két gyerekkel jöttek, ami itt lehetetlen. aztán mamika, utána spontán mozi, bé nagyon meg szerette volna nézni a farkasos filmet... ("the grey", azaz a fehér pokol) - meg kell mondanom, hogy a moziban a szőnyeg mintája remek volt, bé pulóvere sem volt rossz belülről... ugyan nagyon örültem neki, hogy azt nézzük, amit ő szeretett volna, de konkrétan végigfostam az egészet :)

viszont isteni estebédet készített nekünk d. - jaj de finom volt minden! :) ismét megállapítottam, hogy mindenkinél mást jelent egy vendéget VÁRNI - de az ember minél idősebb úgy fogadja el, hogy mindenki más és más. (és mindenki ahogy anyukájától látta - vagy nem látta, nem? láv mamika :) a lényeg az, hogy milyen szeretettel készült a hús és mennyire, de mennyire finom volt! (most mi jövünk a pisztránggal - remélem már a kertben.)

utána nyomás bé fellépésére, ahol két dolog derült ki számomra: az egyik, hogy már régesrég kiöregedtem én a szórakozóhelyekről, a másik pedig hogy ez még ráadásul egy másik világ is volt, kicsit olyan, mint amikor farmerban becsöppensz a felső tízezer tűsarkúi közé... (ahogy konkrétan ez is történt egyébként) és több óra várakozás után, mire felléptek, életemben először vártam már nagyjából a harmadik számtól, hogy legyen már vége... én azt sem tudom, hogy kinek az ötlete volt, hogy itt fellépjenek (azért tudom), de kicsit olyan volt, mintha egy jegesmedvét bedobnál a pingvinek közé és várnád, hogy beleolvadjon a környezetébe. aki tuctuc zenéért ment le egy helyre, nem fogja élvezni a hangulatos élőzenét, az egyébként jó zenekar egy retro csontváznak fog hatni a színpadon - és hiába próbálkoztak olyan magyar slágerekkel is, amelyek mindenkit minimum éneklésre késztetnek... na ezek még ezt sem élvezték. (ezért én önmagában nem hibáztatok egyébként senkit, hiszen mindenkinek más az ízlése, és mivel én is szeretem a "tuctuc" zenét, így nekem sokkal élesebben kirajzolódott ez a különbség - itt nem a közönség a hibás, hanem aki beerőszakolja ide ezt a műsort, az nem gondolkodik.) közben a főrendezőnő olyan fejjel szaladgált mögöttem, hogy én szívem szerint arra kértem volna bármelyik arra járó hímneműt, hogy dugja már meg gyorsan, mert még nekem is fáj látnom ezt a besavanyodott arcot. vagy legközelebb gondolkodjon előre és ne a koncert közben bökdösse a zongorista hátát, hogy játsszanak már modern slágereket. mindegy. vége lett. elpakoltunk, hálásan beültünk az autóba és jötünk hazafelé. HAZAFELÉ... milyen jó érzés is ez, főleg éjjel kettőkor, ilyen fáradtan...

csak tudnám most miért vagyok fönn?
ááááh... lehet, hogy azért, hogy kiüljek a kertbe és ebben a csodás időben elfogyasszam a kávémat a napsütésben? :))))))))))))))))))))))))))

ps. ha nagyon szigorú lennék és aszondanám, hogy "korán" szültem volna, pl. 20 évesen, akkor a zenekar fölött vonagló tizenéves magamutogatós kis spiné a GYEREKEM is lehetne - ilyenek jártak a fejemben éjjel az inkább 30-as, kocsányon lógó szemekkel bárpultot támasztó pasik közt állva. te, ez nagyon kemény, amikor az emberben néha így hirtelen tudatosul a saját kora :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése