2012. április 28., szombat

mareggeles

kész a kert (najó, majdnem) és én olyan fáradt voltam este, hogy egyszerűen elaludtam a kanapén a megasztár felénél (ez nem jellemző rám, mert szeretem nézni) - még most is kótyagos vagyok, szerintem már-már túlaludtam magam a több mint 9 órámmal :) isteni jó kinézni az ablakon... már csak a trambulin hiányzik és akkor jóval kevesebb látszik majd, de sebaj. kisház alábetonozva (azaz betonlapozva - bé alig tud megmozdulni), homokozó elásva, paradicsomaplánták elültetve, meglocsolva. nyamm.

irány a diósdi tavaszköszöntő :)))))

ps. majd. mivel most épp mindenki alszik még, olyan édesek - alma persze megint bekúszott valamikor hajnali 5 körül az ágyunkba, édes kis puhatalpú bongyorella... most együtt horkolnak az apjával. olyan kis meghitt hangulatban vagyok mindettől - csak tudnám mi a sz.rt veszek ma fel, azt sem tudom, hogy a nyári papucsaim hol vannak. (édes kérdések ezek így az áprilisi 27 fokban :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése