2012. április 3., kedd

---

most azt hiszem azt várom, hogy lenyúljon a felhők közül egy nagy kéz, megsimogassa a fejemet és úgy mellesleg meg is mentsen. vagy biggyessze előre a MUTATÓujját és mutassa az irányt. arra, amerre mennem kéne, mutasson rá arra, hogy mit is kellene tennem. feladni vagy nem, új lendületet venni vagy beadni a derekam az aktuális anyagi helyzetnek. mert néha az álmaink megvalósítása nem puszta elhatározás kérdése. mert mindez pénzbe kerül. dödörgök és dödörgök. miközben tudom, hogy mit diktál az ész, a megélhetés és mit diktál a szívem. jaj, de nyálasan hangzott.

egyszerre szoktam magamat baromi alkalmasnak és teljességgel alkalmatlannak érezni - a világra, az anyaságra, a munkámra, a párkapcsolatra - mindenre egyszerre. és amikor épp alkalmatlan vagyok a saját szememben, akkor kicsit összedől a világ, hiába tudom, hogy az önsajnálat nem visz előre. lásd most sem. itt pampogok magamban titok-könnyekkel a szememben, mint amikor a somorjaiból el kellett költöznöm, de NEM tettem meg a leglogikusabb lépést, ami az lett volna, hogy visszaköltözöm a visegárdi utcába, nem, mert az visszalépésnek tűnt volna és inkább mentem tovább, holott azt sem tudtam mi lesz... (nem is volt semmi, csak évekig a tépelődés egyedül, de erről most ne beszéljünk :)))

szóval amikor az ember meg is hozza a maga döntését és ki is áll mellette, akkor sem garantált a fejsimi az élettől, hogy de jó fej vagy eszterke, hogy kiállsz az álmaid mellett, még ha éhen is pusztulsz közben - maximum te magad érzed jobban magad. és igen, közben éhen halsz belőle, de szabad vagy.

most akkor mondja meg őszintén valaki, hogy mi a jó? meg sem próbálni? "csak" a pénz miatt? bevágódni egy olyan állásba, amit nem szeretünk és lenyesni a szárnyainkat cserébe a biztosabb megélhetésért?

napok óta dödörgök, bé-vel sokat beszélgetünk és tudom, hogy megérti, mert ő is volt már így. és akkor én is megráztam őt. most ő rázkod engem, mert ez a dolga. én is ezt tenném a helyében.

de ettől még nem lesz jobb kedvem... mert valójában nem ezt akarom :(

2 megjegyzés:

  1. "bevágódni egy olyan állásba, amit nem szeretünk és lenyesni a szárnyainkat cserébe a biztosabb megélhetésért?"


    az attól függ. biztosan van (mert láttam) egy olyan szükségleti szint, ahol ezen már nem gondolkodik az ember.
    te még nem vagy ott.
    én sem. és pont ugyanezeken gondolkodom.

    egyet tudok: az ilyen állásban nem sok köszönet van, a benne végzett munkában sem. megöli a lelket.
    szinte biztosan próbára teszi a kapcsolatot.

    de a megoldást nem tudom, csak annyit, hogy én egyelőre ellenállok...

    (csak belepofáztam, bocs..)

    VálaszTörlés
  2. én is ellenállnék... de sajnos létezik olyan, ami ezt felülírja :( azért még reménykedem :)

    VálaszTörlés