2013. február 3., vasárnap

álmosan...

úristenderégenírtam. bazi álmos vagyok. már megint. nemtom, nincs szerencsém az alvással mostanában. mindig ugyanazt mondom erre: "hátha ma este"... :o)

mit is akartam írni? vazze, annyira koki vagyok, hogy nem tudom, nem emlékszem. pénteken nagyon jó buli volt itt. spontán. én pl. másfél nappal korábban tudtam meg, hogy itt lesz. de ez nem baj :) alma ruháinak nagy részét felvásárolták, sokkal többért, mint amennyiért rendeltem. és ezt a rendelést is meg kell örökítenem, mert élveztem. hogy szerda délután megnyomtam a gombot és már szedte is le az összeget a számlámról, péntek délben meg itt is volt a csomag angliából. vazze. ezt meg hogy csinálták???? :) gondoltam elhallgatom bé elől. amikor kinyitotta a dhl-es csávó a kocsit, egy kb. ember nagyságú nagy kék zsákot vett elő hatalmas NEXT felirattal. őőő... nem nagyon volt alkalmam bármit is letagadni :)))))))))) szóval utána buli, lelkes csajok a ruhakupacok közepén - bé annyira röhögött, hogy többször le is fényképezett minket. a gyerekek közben különböző szerkókban rohangáltak fel-alá sikítozva, hangulat aztán volt. imádom-hangulat. gulyáslevest csináltam és valami fura spontán-rakott-túrós-vaníliás-palacsintát... azt mondták hűűűűdesok. egy óra múlva egy adagnyi árválkodott a lábos alján. boldog arcok, mindenki kétszer szedett. elégedett eszterke :)

még mindig itt tobzódom a ruhák között. élvezem a részleteket... egyszerűen lenyűgöznek ezek a dolgok. bé-vel komoly beszélgetés volt este... valahogy úgy egybe gyúrnám a lakberendezést, a next-et és az írást. mármint úgy, hogy pénzt is hozzon. de nem tudom hogyan. hmmm...

najó, akkor megpróbálok kicsit magamhoz térni... :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése