2013. február 8., péntek

zöldülünk

nemsokára indulunk a farsangra... kicsit tartok tőle, hogy olyan lesz a szitu mint a bridget jones-ban, hogy senki nem lesz ennyire durván beöltözve, csak mi, de nem baj, legalább jót nevetünk majd. úgysem voltam még zöldre festve, ehhe :)))))) a ruhákat már szétszaggattuk, az imént pedig bekentem a fél fejemet megnézni milyen is az, csak úgy próbaképpen... majd rájöttem, hogy még almáért el kell mennem az oviba :)
(király. letöröl. sokat nevet.)
bé már nem tud a gyerekért menni, mert ő már félig zöld... vahahaha... HULK! (és hulk-né)
ígérem lesz majd kép a másik blogon :)

4 megjegyzés:

  1. melyik másikba illik jobban kép, mint ebbe? (nemért)

    VálaszTörlés
  2. hangulatházba tettem fel a halloween sminket is - ez is oda fog kerülni :))) KEMÉNYEK voltunk és egyértelműen nyertünk, jeeeeee :)

    VálaszTörlés
  3. megvilágosodtam:))))
    de téged is megnéznélek, Bé egyértelműen kolosszális:)))

    VálaszTörlés
  4. én mrs. hulk voltam. született fiona :)))))) szerintem inkább bé-t fogom mutogatni :))))

    VálaszTörlés