2013. február 22., péntek

egyszerűen

bé vetett egy pillantást az fb-re, majd felkiáltott: "vazze! bzs. ma érden lép fel este 10-től!" - egész nap almával volt, amíg én "nőztem" és este hősiesen túlélt vagy húsz sikítozó gyereket egy mini játszóházban - na nehogy már ne érdemelje meg, hogy elmenjen. konkrétan rábeszéltem. bzs olyan blues gitáros, hogy bepisilsz. egyszer voltunk egy koncertjén, ahol megjelent előttem, teljesen konszolidált csávó, kicsit olyan jobbfej általános iskolás tanárra emlékeztetett, el nem tudtam képzelni, hogy mit fog művelni a színpadon. nos. amikor már a háta mögött (!) volt a gitárja és úgy nyomta, konkrétan azt gondoltam, hogy leveszem a bugyimat és pörgetem az ujjam körül, annyira durván jó volt! :) szóval ha nem aludna odafenn alma, én is mennék.

én meg amúgyis olyan kis elrévedező hangulatban vagyok, filózgatok, bambulgatok... és mindjárt elalszom. nekem ma nagyon jó volt és ezen tűnődöm éppen. hogy sokszor visszatökrözzük a saját félelmeinket csak azért, mert épp egy nehezebb szakaszában van az életünk. holott a bizonytalanságunk csakis időszakos lehet és ugyanolyan gyorsan tudjuk kirántani magunkat belőle, ahogy belezuhantunk. micsoda baromság, nem?

a kedvesség feltölt. egyszerű vagyok mint a bot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése