2013. május 3., péntek

álmoska

na itten vagyok. mindenki alszik - én fenn. bé horkol... szerintem a szomszédok is arra ébredtek ma... és két utcával odébb is... őrület. imádom ezt az embert, de nagyon véget érhetne már ez a fajta stressz, ami miatt ennyire horkol... :(

mindenesetre tegnap nagyon jó volt nekem - a-val találkoztam a szertárban és tudtunk egy jót dumálni, a kisfia pedig... hát ilyet szerintem kevesen láttak, annyira jó és vidám gyerek, tündéri :)))) (és egy hangja nem volt) - sok ilyet még :)

tegnapelőtt pedig időutazásban volt részem - és ilyenkor szeretem a facebook-ot. megtalált egy londoni osztálytársam, elképesztő volt :)

mivel félig alszom, szemmel láthatóan nem vagyok most képes kifejteni ezeket élvezhető formában :) majd... később... visszajövök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése