2013. május 12., vasárnap

party

próbálok felmelegedni, úgy átfagytam - de olyan jó volt ez a délután, hogy csak na! :) almával egész délelőtt bödönöltünk - azaz én rámoltam a lakást és próbáltam közben tisztábbá varázsolni. aztán elmentünk bevásárolni, csináltam kaját és végül elmentünk kavicsot gyűjteni a szomszéd utcába, amiket le fogunk majd festeni... az a kis drága, ahogy a mosdó előtt állt a fellépőjén egy kicsi piros szűrővel és abban mosta egyenként a kavicsokat... hát nincs ennél édesebb érzés a világon, komolyan. egészen más dolgok a fontosak az életben, mint amit mi "felnőttek" hiszünk - erre világít rá mindig. imááááádoooooom...

aztán átmentünk szomszédolni - ezúttal nem a pincébe, hanem a kertbe. a férfiak a bográcsos halászlé körül sürögtek-forogtak, a gyerekek játszottak, mindannyian nagyokat nevettünk... olyan jó érzés ez, komolyan, amikor az embernek ilyen szomszédai vannak. megtelt a kicsi szívem mindenféle szuper jó érzéssel. csak kicsit fáztam már, de mivel almát azért 9 körül legkésőbb le kellett fektetni, ezért mi eljöttünk - bé még ott van. remélem nem fagytak még meg :))))

a hajam füstszagú, a szívem mosolyog végre kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése