2013. május 17., péntek

péntek reggel

nekem most jó... kint pötyög az eső, benn ülnek a kerti párnák a ládán és várják, hogy újra kisüssön a nap. (nem mellesleg a mosás is ugyanezt várja, mert mindig elcseszem, hogy mikor teregessek ki :)))) de most tényleg jó. mert tegnap fél éjfélkor még mindig dolgoztam, most viszont pontosan látom magam előtt, hogy mindazt, amit mára terveztem, könnyen meg is fogom tudni valósítani, kényelmesen, nem kell rohannom végre, este pedig nagyon jó kis dolgok várnak rám a csajszikkal, várom :)

szóval most hadd pötyögjön csak az eső szépen, én addig eltevékenykedem idebenn és néha meghallom majd, ahogy artúr lustán átfordul a másik oldalára a lépcsőn fekve... szeretemkutya.

egészen meg voltam hatódva szerda este, amikor az egész csapat felállt a premieren és bé-t is ott tapsolták... tetszett a film, tetszett az ÉLETÉRZÉS. tetszett, amit mondott f.: "élj úgy, ahogy szeretnél" - mert ez annyira, de annyira igaz - nem volna szabad hagyjuk, hogy bedaráljon minket ez a sok szabály alkotta akadályverseny, amin a mindennapi létezéshez kell állandóan keresnünk a helyünket. én törvényen kívüli szeretnék lenni. élvezni azt az egy életet, amink van, nem állandóan megfelelni másoknak és behajtani a fejem, valami magasabb hatalomnak, ami minden módon próbálja szabályozni az életemet. ugyanmár.

prédikálok :) és álmodozom. és szpen befejezem i. szülinapi ajándékát. a többi cucc már becsomagolva várja az estét - az egyik elég régóta - de ez még nincs készen... és külön öröm, hogy bár vettem neki egy szuper rucit is, aminek tudom, hogy nagyon fog örülni, ezúttal végre lesz kézzel készült ajándék is nálam... amit ismét pókerarccal bírtam ki tegnap, mert külön megemlítette, hogy ő szeretne ilyet és én egy kukkot sem szólktam, nem árultam el magam (ahogy múltkor zs-nél sem :))))))) fejlődöm. vagy nem.

mindenesetre most megyek dolgomra... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése