2013. május 7., kedd

egy szuper nap

ma az oviban kezdtünk - három nagyival felszerelkezve :) a gyerekek annyira, de annyira édesek voltak! alma volt az egyetlen, aki egy kukkot nem adott elő a versből, csak illegett-billegett és édesen nézelődött. csodaszép ajándékot kaptunk - de nekem az egész élmény nagyon jó volt... a legjobb :) utána irány haza, "szabadfoglalkozás" az unokával, majd finom ebéd, még finomabb kávé, kicsit később meg irány a játszóház, ahol ezer éve nem voltunk, pedig szeretünk nagyon. hazafelé még egy fagyi is belefért - mintha kb. gyereknap lenne :) este meg beugrottunk almával együtt a kádba, megmostam a haját, ő az enyémet (mellesleg szuper jól :)))) és kicsit le is vágtam a hajából, csak egész kicsit... életében először és bazira élvezte, pedig növeszti. szerintem olyan 20 év múlva lesz olyan hosszú szárazon, mint vizesen kihúzva, mert olyan szinten göndör - imádom :))) aztán még kapott éjszakára (!) egy hello kitty-s tetoválást is, mert az nagyon fontos és megengedtem, hogy a nagy ágyban aludjon, mert ha már egyszer ilyen napunk volt, akkor miért ne. háááát. szuper volt, komolyan, legalább annyira élveztem, mint ő :)))

ps. ezt leszámítva most nem tudnék sok jóról beszámolni... bé-nek még mindig nincs munkája, a laptopja nincs kész, a kocsija lepukkant, a hangulata (és idegállapota) rémes, két napja itthon sincs, mert a telket izélgeti az apjával, anyuval ismét sikerült összeveszni és bazira megbántott, de nem annyira vette észre, és kb. du. kettő óta megállás nélkül fáj a fejem - valami front van, vagy mi???
de remélem nemsokára mindezek a dolgok is jóra fordulnak. kezdeném mondjuk egy aspirinnel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése