2013. május 31., péntek

semmikülönös

szerintem nagyjából kész vagyok... mármint egy nappal előbb... wow. este még megkötöm a virágokat, majd kelés hajnali 4-kor a menyasszonyi csokor miatt... és 7 körül indítás kinn a gáton...
az ember nem is gondolná, hogy mekkora meló egy ilyenre előkészülni, és ez még egy tök egyszerű dekor. na mindegy, tökre izgulok :) :) :)

egyébként meg? nem lehetne, hogy mondjuk úgy egy napot átalszom? :) mire a nagy gondolataimhoz érnék - mert azért vannak - addigra nem megy a megfogalmazás, csak az ásítás. ellenben bé-vel olyan állásra jelentkező anti-motivációs levelet rittyentettünk, hogy csak na - elvégre veszítenivalónk úgysincs, hiszen a magyar munkaadók 99%-a nem is reagál a leveledre, nem? na ebben minden benne van, ami SZERINTÜNK fontos és úgy kezdődik, hogy "kit érdekel milyen iskolát végeztem, az ember 37 évesen erre már nem is emlékszik, hiszen a tapasztalat a fontos az életben és a munkában egyaránt..." és még almát is beleszőttem. szuper jó és vicces lett a végre, nagyon elégedett voltam. ezzel viszont ki is éltem az szóbeli alkotási vágyamat a hétre. vissza a pompomokhoz :))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése